КОРИСНІ ТЕЛЕФОНИ

/Files/images/psiholog/441D85D4-F6FC-4380-AAA8-86035984C010.jpeg

·

/Files/images/psiholog/7ECB7B69-9892-444B-A22F-F4CC24310808.jpeg

/Files/images/psiholog/9B2B85C2-B206-4D99-A60D-C82666568522.jpeg

Районна психолого – медико – педагогічна консультація (ПМПК) – 5-10-92

· Служба у справах дітей Бородянської районної державної адміністрації – 5-28-93

· Бородянський Центр соціальних служб для сім´ї, дітей та молоді – 5-26-83

· Бородянський центр соціально – психологічної реабілітації населення та його інформування з питань подолання наслідків Чорнобильської катастрофи (Довір’я) – 5-20-02

· Відділ кримінальної міліції у справах дітей Бородянського РВ ГУМВС України в Київській обл. – 5-64-41

· Національна гаряча лінія з питань запобігання насильству та захисту прав дітей Міжнародного жіночого правозахисного центру «Ла Страда-Україна» - 0-800-500-335 (або 386)

· Безкоштовна гаряча урядова лінія для переселенців зі Сходу – 0 800 507 309

ТЕБЕ ВИСЛУХАЮТЬ! ЗРОЗУМІЮТЬ! ПІДТРИМАЮТЬ!

«Телефон довіри» – це служба телефонної допомоги для тебе та твоїх друзів. «Телефон довіри» – анонімна, конфіденційна служба. Це означає, що все про що говорили, залишається між тобою і консультантом, який тебе слухав.

ЯКЩО

Ти невпевнений… Ти ображений… Ти не знаєш… Ти сумніваєшся… Ти закохався… Ти хочеш поспілкуватися…

ЯКЩО

Ти відчуваєш свою самотність… Ти маєш негаразди з батьками… Ти хочеш любові і уваги… Ти турбуєшся за своє майбутнє… Ти маєш шкільні проблеми… Ти хочеш допомогти рідним, близьким та друзям… Ти потерпів фізичне, психологічне чи сексуальне насильство… Ти маєш залежність від тютюнопаління, алкоголю, наркотиків чи містичних груп (культів)… Тобі необхідна психологічна підтримка у випадках кризового психологічного стану.

Дзвони на «ТЕЛЕФОН ДОВІРИ» 0-800-500-33-5 або 386 — з телефонів МТС та Київстар

Тут тебе вислухають, підтримають і допоможуть тобі самостійно знайти вихід із складної ситуації.

На Всеукраїнській дитячій лінії «Телефон довіри» працюють спеціалісти, які мають відповідну кваліфікацію: психологи, соціальні педагоги, юристи та педагоги, які пройшли попередню підготовку. У практиці діяльності консультанти «Телефону довіри» керуються Конвенцією ООН про права дитини, Етичним кодексом психолога та офіційно діючими розробками та рекомендаціями в галузі телефонного консультування.

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi