САМОАНАЛІЗ

РОБОТИ Озерського навчально-виховного

об’єднання «загальноосвітня школа І-ІІ ступенів-дитячий садок»

2019/2020 навчальний рік

Режим роботи закладу

Озерське навчально-виховне об’єднання «загальноосвітня школа І-ІІ ступенів» -дитячий садок який перебуває у комунальній власності і діє на підставі Статуту, розробленого на основі Положення про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27.08.2012 р. № 778, Положення про дошкільний навчальний заклад, затвердженого Постановою Кабінетів Міністрів України від 12.09.2003 року №305 та згідно наказу відділу освіти Бородянської районної державної адміністрації від 12.11.2014 р. № 194/01.

Територія обслуговування закладу включає с. Озера.

Згідно чинного законодавства школа об’єднання формує багатомірний освітній простір для дітей та підлітків віком від 3 до 15 років, здійснює освітній процес відповідно до рівнів загальноосвітніх програм. Основні види діяльності об’єднання:

- дошкільна освіта;

- початкова освіта;

- базова середня освіта.

Мова викладання українська.

Головна мета навчального закладу:

· забезпечення прав дитини на здобуття дошкільної освіти;

· забезпечення реалізації права громадян на здобуття базової загальної середньої освіти, відповідно до Державних стандартів освіти;

Комплектування різновікових груп проводиться перед початком навчального року, а прийом - протягом року, в міру вивільнених місць.

Зарахування учнів до всіх класів здійснюється без проведення конкурсу і, як правило, відповідно до території обслуговування.

На даний час у школі навчається 79 учнів при проектній потужності 192. Сформовано 9 класів та дві різновікові групи віком від 3 до 6 років. Школа працює за семестровою системою, проте ми вивчаємо можливість запровадження триместрової системи.

Архітектурна доступність приміщень та території

До складу навчально - виховного об’єднання входять дві одноповерхові будівлі, що потребують капітального ремонту і утеплення. Виготовлена кошторисна документація та робочі проекти проведення капітального ремонту щодо покращення енергозбереження будівлі. Центральний вхід школи закритий від проїжджої частини вулиці. Учні потрапляють на територію школи асфальтованою доріжкою для пішоходів. Пандус для учнів з особливими потребами відсутній оскільки таких учнів не має.

Безпечне фізичне середовище закладу освіти

Огорожа потребує капітального ремонту. Приміщення школи зробити повністю недоступним для несанкціонованих осіб поки що не вдалося,оскільки відсутня огорожа приміщення школи. Територія садка огороджена повністю.

Порядок у школі забезпечують чергові вчителі та техперсонал.

В школі дотримуються санітарно-гігієнічні вимоги. Є окремі туалетні кімнати для учнів школи та працівників об’єднання. Туалети облаштовані для хлопців і дівчат окремо, проте кабінки не закриті. З вирішенням питання обіцяє допомогти сільська рада. Наявні руко мийки , папір. Однак існує проблема з культурою користування туалетними кімнатами ,яку ми намагаємось вирішити,залучаючи батьків. Територія безпечна для фізичної активності учнів: спортивні споруди і обладнання справні згідно акта,які складаються перед початком року .

Асфальтована центральна доріжка не має пошкоджень покриття, нависання гілок та сухостійних дерев вчасно прибираються.

Територія об’єднання чиста,сміття вчасно прибирається, опале листя прибране.

Повітряно-тепловий режим навчальних приміщень контролюється медичним працівником. Є учителі, які забувають провітрювати класи на перервах .

Режим освітлення контролюється санстанцією,недоліки усунені. Замінені лампи у варочному блоці садка. Школа має питний фонтанчик,що потребує заміни. Придбано кулер для питної води.

Техпрацівниками школи здійснюється щоденне вологе прибирання усіх приміщень закладів до санітарних вимог. Відповідно до плану проводиться генеральне прибирання приміщення школи та садка. Коридори і проходи вільні, не захаращені.

Організація харчування

Харчування у об’єднанні організовано у відповідності до нормативно-правових документів та вимог санітарного законодавства .

Харчування забезпечує ОШХ « Школярик» . Школа має Їдальню на 44 місць,садок на 40 місць.

Технологічне та холодильне обладнання в робочому стані. Потребує капітального ремонту вентиляційна система харчоблоку садка. Безкоштовним харчуванням забезпечено учнів початкової школи та пільгові категорії .

За рахунок коштів місцевого бюджету організовано харчування учнів 5-9 класів . Харчоблок виконав приписи і ліквідував всі недоліки що до санітарного стану.

Приміщення та обладнання харчоблоків регулярно миються, проводиться генеральне прибирання . Асортимент шкільної їдальні різноманітний. Учні отримують в достатній кількості ,м’ясну ,рибну та молочну продукцію. Учні та батьки задоволені асортиментом шкільної їдальні,їжа завжди свіжа і смачна.

Наявність необхідних для освітнього процесу та виконання освітньої програми приміщень відповідно до наповнюваності Матеріально-технічне забезпечення Освітній простір

Школа працює за кабінетною системою і в основному забезпечена навчальними та іншими приміщеннями з відповідним обладнанням, що необхідні для реалізації освітньої програми: є кабінети фізики, біології, інформатики, математики, української мови, іноземної мови, 4 кабінети початкових класів (2 НУШ), майстерня. Спортивна зала відсутня. Уроки фізичної культури вчителі проводять в пристосованому приміщенні (коридорі) .Ще є облаштовані спортивним спорядженням та інвентарем спортивні майданчики та стадіон.

Кабінети обладнані інтерактивними дошками – 2,плазмові телевізори - 3, робочі місця учителя з комп’ютером і телевізором – 9. Однак осучаснення обладнання ще не завершено. Триває і підготовка учителів з використання інтерактивних дошок.

Є новий комп’ютерний клас 7+1 зі стаціонарними комп’ютерами для проведення інформатики та інших предметів (за потреби), класи невеликі поділ на групи не здійснюється.

Школа отримала 12 нових ортопедичних парт, висота столів і стільців у них регулюється.

Усі навчальні приміщення використовуються у освітньому процесі.

Необхідне забезпечення кабінетів дидактичним матеріалом .

В зоні НУШ облаштовані місця для відпочинку у коридорах.

Використання мережі Інтернет

Школа має швидкісний інтернет та WiFi по всіх класах та коридорах.

Школа проводить роботу з учнями та батьками з безпечного користування мережею інтернет. Є блокування сайтів з небажаним змістом, а також антивірусні програми загального використання.

Заклад має сайт, але у щоденному житті частіше використовуємо сторінку у фейсбуці, де розміщується актуальна інформація про діяльність школи, планові та проведені заходи.

Функціонування бібліотеки

Бібліотека функціонує якісно, але

вона не стала інформаційно-ресурсним центром, медіатека відсутня. У позаурочний час у бібліотеці проводяться культурно-освітні заходи.

Індивідуальні освітні траєкторії. Навчання дітей з особливими освітніми потребами

У закладі згідно заяв батьків та за рекомендаціями інклюзивно-ресурсного центру створено 1 інклюзивна різновікова група дитячого садка, у якій навчається 1 дитина з нозологіями. В цій групі працює 1 асистент вихователя.

Інтеграція освітнього процесу у зовнішній культурно-освітній простір

Ми географічно близькі до столиці України міста Києва і використовуємо в освітньому процесі весь його соціально-культурний потенціал, а музеї, театри та історичні пам’ятки є освітнім середовищем, яке надає кожному здобувачеві освіти і педагогічному працівнику додаткові можливості для творчого зростання. В об’єднанні другий рік працює туристсько- краєзнавчий гурток та футбольний гурток. Більшість дітей відвідують спортивні секції, музичні школи та художні школи в місті Буча та Гостомелі. У селі є прекрасний, сучасний, будинок культури, який активно використовується у позаурочний час для занять з дітьми та дорослими на правах оренди та проведення громадських заходів.

Правила поведінки у закладі освітиЗаходи з охорони праці та безпеки життєдіяльності

Здобувачі освіти і працівники закладу обізнані з вимогами охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, з правилами поведінки в умовах надзвичайних ситуацій. У кабінетах підвищеного ризику оприлюднено правила поведінки під час навчальних та практичних занять, на початку заняття учителі проводять інструктажі. Ведуться відповідні журнали. В школі є правила для учнів, інструкції для учителів та інших педагогічних працівників. Та з огляду на нові вимоги, які ставить інституційний аудит, вони мають бути осучаснені, це поки не зроблено.

Попередження та протидія булінгу

У школі проведені батьківські збори, виховні години, квест, круглий стіл за участі учнівського парламенту з проблем булінгу. Цій проблемі присвячений також правовий тиждень. Не спостерігаються випадки образливої поведінки, фізичного або психологічного насильства, які були б відомі учителям та адміністрації.

Освітня програма

Основним засобом реалізації призначення загальноосвітнього навчального закладу є засвоєння учнями обов'язкового мінімуму змісту загальноосвітніх програм.

Внутрішня система забезпечення якості освітньої діяльності

Об’єктами контролю є навчально-методичне забезпечення освітньої діяльності і якість проведення навчальних занять та моніторинг досягнення учнями результатів навчання (компетентностей), який проводиться згідно вимог навчальних програм та обліковується у класному журналі.

За організацію системи внутрішнього забезпечення якості освіти відповідає заступник директора з навчально-виховної роботи М.Л.Рингач яка здійснює:

організацію методичного супроводу та оновлення методичної бази освітньої діяльності;

контроль за виконанням навчальних планів та освітньої програми, якістю знань, умінь і навичок учнів, розробку рекомендацій щодо їх покращення;

моніторинг та оптимізацію соціально-психологічного середовища закладу освіти;

створення необхідних умов для підвищення фахового кваліфікаційного рівня педагогічних працівників через участь у вебінарах, семінарах, тренінгах та післядипломну курсову підготовку.

Для кожного ступеня освіти окремо описані інструменти системи контролю забезпечення якості та закріплені відповідальні адміністратори. Процедури та періодичність контролю відповідають вимогам методичних рекомендацій з викладання окремих предметів.

Оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти

Критерії оцінювання оприлюднені в навчальних кабінетах, на шкільному сайті, публікуються на батьківських зборах.

Професійний розвиток педагогів

Учителі вчасно проходять курсову підготовку та атестацію. Для підвищення фахового рівня використовують можливості КОІПОПК, університету Грінченка, платформу ЕДЕРА та інші, беруть участь у вебінарах, семінарах і тренінгах.

Місцем для відпочинку учителів є учительська, яка є також кабінетом завуча і методичним кабінетом, тому не має достатньо місця для всіх. Не кожен учитель також має персональне робоче місце.

Інноваційна та експертна діяльність педагогічних працівників

Учителі використовують технології НУШ, Інтел.Шлях до успіху, STEM-технології. Працюють екзаменаторами на ЗНО.

Академічна доброчесність

Роботу із запровадження правил академічної доброчесності тільки розпочато. Учителі ознайомлені із наявністю курсу на платформі Едера, питання доброчесності є предметом обговорення з учнями і батьками.

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi