Тема виховного заходу «Розквітай же наша українська мово!». Проведено інтерпретацію гри «Розкажи про себе»
Доповідь на тему «Особистість учня в навчально-виховному процесі» підготувала Ліщук Н.І. Інформувала класних керівників про особливості навчальної діяльності підлітка, оволодіння основами наук, які вимагають достатнього інтелектуального розвитку і самостійної навчальної роботи. Звернула увагу на роботу з батьками, використання нетрадиційних методів роботи.
Практичний психолог об’єднання Сінельник А.М. ознайомила класних керівників з аналітичною довідкою та протоколом вивчення ставлення до навчання. Для стимуляції навчання запропонувала ряд корисних порад.
Був підготовлений виховний захід з учнями 9 класу «Видатні імена сучасної України», створена презентація по даній тематиці. Учні дізналися про сучасних представників образотворчого мистецтва, музичного, літературного і акторського мистецтв. Ознайомилися не лише з життєвим шляхом видатних українських митців, але й познайомилися з їхньою творчістю. Зокрема, мали змогу побачити картини О.Ройтбурда «Прощавай , Караваджо», «Портрет дами в білому», прослухати твори В.П. Рунчака «Гуцульська мозаїка» та ін.
Слухали доповідь Гордієнко Н.В. «Впровадження елементів народної культури на якісно-високому рівні естетичного сприйняття, засвоєння і переростання у норми – важливий важіль піднесення естетичного виховання». Акцентувала увагу на те, що в організації практичної художньої діяльності молодших школярів мають домінувати ігрові методики, підлітків — проблемно-пошукові методи, старшокласників — дослідницький, спрямовані на здійснення самостійних художньо-творчих проектів.
Велике значення для піднесення естетичного виховання має участь дітей у конкурсах і оглядах художньої самодіяльності, фестивалях, олімпіадах, концертних програмах, художніх виставках, відзначенні народних і шкільних свят, обрядах, порадах, іграх і забавах.
Прекрасним засобом естетичного виховання школярів виступає природа. Вихованню любові до прекрасного в природі сприяють екскурсії, походи, прогулянки, вивчення творів мистецтв, присвячених природі.
Кабінет географії прикрашений фотографіями красивих пейзажів, кабінет літератури - цитатами великих поетів та письменників, кабінет історії - репродукціями відомих картин, стимулюватиме школярів до вчитування і вдивляння в те, що їх оточує.
Діти мають обов'язково відвідувати історичні, краєзнавчі, художні музеї, виставки картин, скульптур, фотографій. Вони вчитимуться не тільки цінувати прекрасне, але й створювати щось власними руками. Тому у всіх навчальних закладах повинні існувати виставки, на яких представлені плоди творчості дітей.
Варто привернути увагу до тих численних народних прислів'їв, приказок, гумористичних і статичних оповідань і пісень, які засуджують хиби й вади недостойної поведінки людини, а також із особливою піднесеністю актуалізувати ту частину українського фольклору педагогічного змісту й спрямованості, яка роз'яснює й пропагує народні чесноти й красу гарних вчинків людини, доблесні риси українців.
Учні 8 класу дізналися про стилі лідерства, кодекс поведінки лідера та ознайомилися з якостями притаманними лідеру, мали можливість оцінити свої особистісні якості лідера. На занятті було звернуто увагу на риси особистості, які визначають ділового лідера. Акцентувалась увага, що у дитячій організації зустрічаються лідери ролі яких різноманітні: лідери організатори (ділові лідери), лідери генератори емоційного настрою (емоційні лідери), лідери - ініціатори, ерудити, умільці.
Під час тренінгу були використані інтерактивні форми роботи з учнями: мозковий штурм (Лідер - це...), вправи різного типу, а саме: емблема лідерства, зламаний автомобіль, дерево ідей, приємні слова.
Слухали доповідь, яку підготувала класний керівник 7 класу Голич А.С. про "Створення умов для формування позитивних якостей особистості в процесі різноманітних видів навчальної, позашкільної діяльності, що сприяють інтелектуальному розвитку учнів". Акцентувала увагу на основні орієнтири навчально-виховної роботи учнів 1 - 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів.
На цьому семінарі було проведено моделювання різноманітних ігрових форм і методів, які виховують в учнів переконання, формують навички протистояти негативним явищам у суспільстві.